A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ковельська районна рада
Волинська область

На щотижневій нараді в райдержадміністрації

Дата: 24.01.2023 17:25
Кількість переглядів: 134

24 січня 2023 року голова Ковельської районної ради В’ячеслав Шворак взяв участь у щотижневій оперативній нараді з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, яка відбулася під головуванням Ольги Черен, начальника Ковельської районної військової адміністрації, за участю Андрія Броїла, заступника голови Ковельської районної ради, Галини Коляди, першого заступника голови райдержадміністрації.

 Про зміни до Податкового кодексу доповіла завідувач сектору містобудування та архітектури управління регіонального розвитку райдержадміністрації Оксана Паливода. Оксана Віталіївна зазначила, що 30 листопада 2022 року Верховна Рада ухвалила Закон 1914-IX, однією з новел якого є запровадження мінімального податкового зобов’язання. Роз’яснила присутнім хто повинен сплачувати мінімальне податкове зобов’язання, які умови звільнення та правила розрахунку.

З доповненнями виступив Віктор Дячук, начальник Ковельський відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Волинській області, відмітивши, що метою запровадження мінімального податкового зобов’язання є подолання тіньового ринку оренди сільськогосподарських земель. Уже у 2023 році деякі власники та користувачі земельних ділянок, віднесених до с/г угідь, повинні будуть сплачувати мінімальне податкове зобов’язання за 2022 рік.

Начальник відділу документообігу та контролю апарату райдержадміністрації Тетяна Новосад проінформувала про підсумки роботи відділу документообігу та контролю апарату райдержадміністрації за 2022 рік. Також зупинилася на організації контролю за виконанням документів органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації у 2022 році. Посадовець відмітила, що у 2022 році відділом документообігу та контролю апарату Ковельської райдержадміністрації зареєстровано і опрацьовано 3984 вхідних та 1944 вихідних документів. Облік вхідної та вихідної кореспонденції здійснюється за допомогою системи електронного документообігу АСКОД.

В підсумку наради Ольга Миколаївна дала окремі доручення керівникам управлінь та відділів райдержадміністрації.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь